Wyprzedaż na sklepie. Małe przemyślenia

Witajcie!

Zanim zacznę chciałabym Was zaprosić do sklepu  na 40% wyprzedaż czapek i szalików (czyszczę magazyn sklepowy bym miała miejsce na nowe, wiosenne rzeczy).
                                      
                              
         Dodatkowo na hasło KOBIETA pozostałe rzeczy także są przecenione- promocje nie łączą się. Obie obniżki cen trwają do końca tygodnia, tj do 10.03.2019.


Od wczoraj mam jakieś fazy rozmyśleń, zadumania. Nie wiem, czy winę za to ponoszą przygotowania do ślubu- w tym nauki przedmałżeńskie, czy też ....starość?

Za równe 20 dni zacznę 30- ty rok życia.

Za 5 miesięcy będę żoną i wiecie co? Jeśliby ktoś mi to powiedział rok temu to padłabym ze śmiechu. 

Historia moja i mojego przyszłego męża jest tak zawiła, że włóczka nie ma tak poplątanej nitki :D


Za 5 miesięcy, zacznę 5 rok własnej działalności gospodarczej.

 I choć bywa czasami bardzo ciężko, to nie zamieniłabym swojego życia w tym aspekcie. 
Kocham to co robię. Kocham tworzyć dla Was, dla ludzi, którzy tak jak ja cenią i kochają rękodzieło.

Uwielbiam uczyć moich uczniów na korepetycjach - a przyznać muszę, że uczniów mam pieruńsko zdolnych, czasami troszkę leń dopadnie kogoś( jak każdego) ;), ale są bardzo zdolni. 


Ciekawe jakie przemyślenia będę mieć za rok... 

A Wy macie takie przemyślenia czasami?
Buziaki,
K.


Komentarze