Parko-sweterek

Witam,
Przepraszam, że wczoraj nie było wtorkowego wpisu,ale ostatnio coś mi czas przyśpieszył -czy to się nazywa starość? ;)
Dziś chciałabym Wam pokazać przepiękny sweterek-parkę wg wzoru Pani Izabeli z bloga La Gosh My Passion (jeśli jeszcze nie znacie to koniecznie zajrzyjcie!)
A teraz przedstawiam Wam parkę w której ja jestem zakochana!



Kaptur, bajeranckie naszywki, kolor moro... nic tylko rządzić ;) (przynajmniej we własnym domowym świecie ;)) ) 






I co myślicie? Podoba się Wam?
Co Wy teraz robicie? Ja "siedzę "nad obrusem, który mam nadzieję skończę jeszcze w tym roku. 


P.S. odwiedziliście już sklep? widzieliście nowości? (www.warsztatrekodziela.pl). Zapraszam!
Buziaki,
K.



Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. :D Ciesze się, że się podoba. Dziękuję za odwiedziny :*

      Usuń
  2. Baaaardzo mi się podoba. Jeszcze nie widziałam niczego podobnego. Dla mnie ideał, po prostu ideał. Podoba mi się dosłownie wszystko, zachwycam się. Brawo za pomysł i wykonanie. :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za komplement. Tak jak pisałam w poście pomysł jest Pani Izabeli. Moje jest tylko wykonanie :)

      Usuń

Prześlij komentarz