środa, 12 grudnia 2018

Kolejny komplet

Witam!
Jak przygotowania do Świąt u Was? Ja muszę przyznać że jestem w proszku...A od soboty zaczyna sie jarmark Bożonarodzeniowy,w ktorym biore udział. 
Będę na nim pokazywać,  a tym samym mam nadzieję, że również sprzedawać;) to co wykonałam dotychczas. Będzie między innymi komplet którego widzicie poniżej 




Co myślicie o takim komplecie? 
Czy jest wśród Was jakiś rekodzielnik który również bierze udział w jakimś jarmarku? 
P.s jeśli nie będziecie w Kielcach A chcielibyście zakupić taki komplet zapraszam do sklepu www.warsztatrekodziela.pl
Cudownego tygodnia życzę!
Ściskam,
Kasia

środa, 5 grudnia 2018

Czapka z dluuugasnym szalem

Witam. Dziś przebywam by pokazać Wam komplet- czapka plus szalik. Komplecik w sam raz dla zmarzluchów- jest bardzo długi- można sie nie owinąć kilkakrotnie. Komplet wykonany został z włóczki 50%wełny i 50%akrylu. Jest bardzo ciepły A przy tym cudownie miękki

 Kolor błękitny i duzy pompon przy czapce moim zdaniem uzupelniaja całość myślicie? 
Pozdrawiam,
Kasia

środa, 28 listopada 2018

Parko-sweterek

Witam,
Przepraszam, że wczoraj nie było wtorkowego wpisu,ale ostatnio coś mi czas przyśpieszył -czy to się nazywa starość? ;)
Dziś chciałabym Wam pokazać przepiękny sweterek-parkę wg wzoru Pani Izabeli z bloga La Gosh My Passion (jeśli jeszcze nie znacie to koniecznie zajrzyjcie!)
A teraz przedstawiam Wam parkę w której ja jestem zakochana!



Kaptur, bajeranckie naszywki, kolor moro... nic tylko rządzić ;) (przynajmniej we własnym domowym świecie ;)) ) 






I co myślicie? Podoba się Wam?
Co Wy teraz robicie? Ja "siedzę "nad obrusem, który mam nadzieję skończę jeszcze w tym roku- jeśli tak to jeszcze przed Sylwestrem będzie na stronie sklepu (www.warsztatrekodziela.pl). Zapraszam!
Buziaki,
K.



wtorek, 20 listopada 2018

Buciki

Witajcie,
Dziś chciałabym Wam pokazać buciki dla maluszków. Zarówno dla małej księżniczki jak i małego gentelmana. Wykonane z włóczki w której skladzie jest wełna tak wiec nie tylko ładne ale i ciepłe.




Podobaja sie Wam? Jeśli tak i chcielibyście takie kupić zapraszam do sklepu.
Tymczasem życzę Cudownego tygodnia!
Buziaki
K.

wtorek, 13 listopada 2018

Czapka z wielkimm pomponem

Hej!
Kolejną robótką jaka popełniłam jest czapka z  dużym(12cm) pomponem. Czapka w ulubionym ostatnio kolorze - szarym. Nie wiem jak u Wy, ale ja zauważyłam, że bardzo dużo kobiet kocha... kolor szary, nie brąz
 Czapka z pięknymi warkoczami i dosyć grubym ściągaczem

Czy Wam się podoba taka czapka? Jaką czapkę Wy byście chciały mieć? Jaki kolor lubicie?
Buziaki i udanego tygodnia,
Kasia

wtorek, 6 listopada 2018

Zaproszenie do MOJEGO SKLEPU!

Kochani!
Przybywam poopowiadać Wam co się u mnie nowego- a troszkę tego się nazbierało.
Po pierwsze rękodzielnictwo z pasji i hobby zamieniło się także w pracę. Otworzyłam sklep internetowy do którego zapraszam (link znajdziecie obok oraz TUTAJ ).
Aktualnie powstaje wiele czapek oraz sweterków, które postaram się Wam tutaj pokazywać na bieżąco. Najpierw zobaczcie jednak jakie piękne metko-naszywki zdobić będą moje wytwory! Jeśli byście szukali podobnych z nazwą własnej firmy i nie tylko koniecznie zajrzyjcie na stronkę rencami ( nazwa podlinkowana). Paczkę odebrałam wczorajszego wieczoru i nadal nie mogę się na nie napatrzeć. Czyż nie są piękne?


Oczekujcie niedługo kolejnego posta z nowościami ze sklepu ;)

Buziaki i cudownego tygodnia życzę!
K.



czwartek, 2 sierpnia 2018

A może sweterek?

Hej!
Wiem, że za oknem gorąco, ale może skusicie się na sweterek? ;)
W moim życiu co chwila wszystko się zmienia jak w kalejdoskopie- czasami z deszczu pod rynnę, innym razem.... jest dobrze. Niedawno dowiedziałam się, że muszę zrezygnować z zawodu który wykonywałam. Teraz poświęcam czas na rękodzieło i pisanie pracy doktorskiej...może wreszcie się uda coś skończyć ;)
Dziś przypełzłam do Was ze swetrem wykonanym wg projektu Pani Izabeli Jagosz . Podobny zaobserwowałam na jednym z jarmarków w których ostatnimi czasy biorę czynny udział. W składzie 50% wełny i 50% akrylu. A oto efekty:



 



Może któraś z Was jest chętna na podobny pasiak? ;))
Cudownego weekendu Wam życzę.
Do poczytania za tydzień ;*
Kasia

środa, 18 lipca 2018

Po przerwie

Witajcie!
Dawno mnie nie było. Ostatni raz pokazywałam Wam pracę wykonaną na drutach i dziś może tak samo zacznę serię wpisów. Dziś chciałam Wam pokazać czapki. Wiem że dopiero lipiec, aczkolwiek, przynajmniej u nas lipiec jest deszczowy i chłodny, a w powietrzu czuć zbliżającą się jesień...






Wszystkie czapki w składzie mają 30% wełny i 70% akrylu. 

Od końcówki czerwca jeżdżę także po Polsce z tym co wykonałam... jakbyście zobaczyli gdzieś niebieski namiot że mną i Molly za startą kocy, poduszek, obrazów, decoupagowych przedmiotow, swetrów, chusty i czapek ...wpadnijcie się przywitac;) będzie nam bardzo miło! A może coś się Wam spodoba i zakupicie? 
Ta praca jest ciężka;)
Ale też pomagam ;)))


Buziaki!
 Do poczytania niebawem !!!
Kasia

wtorek, 20 lutego 2018

Sweterek dla pupila


Hej! 
Co u Was? Pamiętacie mnie jeszcze? 

Jakiś czas temu zostałam poproszona o wykonanie sweterka dla psiaka (wielkościowo zbliżonego do mojej Molly) w kolorze granatowym. Dostałam ponadto zdjęcie takiego sweterka z zagranicznej strony  Pani zapytała czy "taki dałoby radę?" (zdjęcia nie mam już ale... zaraz Wam pokażę co mi wyszło, a Was proszę o opinie 









Mój urwis nie chciał pozować, lecz został zmuszony ;)
Dajcie znać czy się Wam podoba. 

K.

poniedziałek, 5 czerwca 2017

Zmiany, zmiany, zmiany....

Witam!
Od tego miesiąca w mym życiu następują powoli zmiany. Mam nadzieję, że uda mi się wykonać rzeczy niemożliwe ( przynajmniej dla mnie). Sprawy które spędzają mi sen z powiek, przez które nie mam czasu na osobę na której powinno mi zależeć najbardziej- samą siebie. 

Mówiąc krótko przede mnie długo, pewnie i też bardzo wyboista droga walki o własne JA. Mam nadzieję, że nadszedł już ten moment w mym życiu, kiedy mogę powiedzieć, iż "dojrzałam" na tyle by zająć się sama sobą a nie zamartwiać się o to co bez przyszłości. . . 

Być może część z Was teraz pomyśli: facet ją zostawił... Otóż nie :) Faceta nie było :D ( i nie ma)więc nikt mi przysłowiowego kosza nie dał ;)

Jeśli mi się tylko uda pozałatwiać sprawy tak jak planuje obiecuje od razu dać Wam znać! Tymczasem przed Wami pewne wydarzenie w moim życiu z którym ruszam wraz z początkiem czerwca!




                         Na chwilę obecną jeśli ktoś z Was jest z okolic świętokrzyskiego i byłby                                       zainteresowany to zapraszam do kontaktu. Nad innymi rejonami Polski pomyślimy... choć                           jakby była  warta uwagi propozycja to czemu nie ;)

                                                Tymczasem miłego tygodnia  życzę,
                                                                      Kasia

piątek, 7 kwietnia 2017

Powrót i dlaczego mnie nie było

Hej!

Ostatnio dużo się działo w moim życiu. Prócz prowadzenia działalności, robienia doktoratu ( który jakby nie patrzeć stoi pod znakiem zapytania) poprzez to, że ciągle mnie coś  łapie- od zwykłego kataru który pewnie wiecie, że potrafi utrudniać życie, poprzez grypsko z którym przez trzy tygodnie nie mogłam się uporać, do problemów z serduchem ( nie, nie, nie tu nie chodzi o miłości ;) !).

O miesiąca jestem także na diecie wykluczającej produkty, które na dobrą sprawę pewni lekarze już dawno, dawno temu powinni mi powiedzieć, że jeść nie powinnam ( a może człowiek, nie będący lekarzem- ja- sam powinien porobić sobie badania i dojść do tego?). Początki były ciężkie..., ale... w sumie te miesiąc zleciał bardzo szybko, a waga pokazała piękne -12 kg (JUPI!). Warto było wprowadzić, te jak się okazuje, zdrowe dla mnie nawyki niejedzenia produktów które większość ludzi może jeść, często w ilościach ogromnych.

Teraz o powodzie  dla których nie będzie dziś zdjęć...mianowicie, jak wszystko się wali, to wszystko.. padł mi w komputerze system. Jako pospolita blondynka nie miałam kopii zapasowej i tak poszły zdjęcia, praca i inne rzeczy które pewnie większość z Was ma na komp.

I tak to w trzech akapitach streściłam Wam  moje pierwsze trzy miesiące tego roku. Oby od teraz było tylko lepiej, czego życzę nie tylko sama sobie (czasami trzeba), ale także i Wam!
Już  niedługo (czytaj: jak zrobię zdjęcia) wstawię wpis nowy.
Miłego weekendu.
Kasia

Kolejny komplet

Witam! Jak przygotowania do Świąt u Was? Ja muszę przyznać że jestem w proszku...A od soboty zaczyna sie jarmark Bożonarodzeniowy,w ktory...