A może morze?

Witajcie!

Muszę Wam coś zdradzić- mega broniłam się przez robieniem zdjęć moich handmade swetrów na mnie. Umówiłam już nawet owe swetry na sesje, ale w obecnej sytuacji została ona odwołana. 

Jedna z osób na jednym z portali zapytała mnie wprost- "czego Ty się Kasia boisz?"

Ja: yyy,aaaa, eeee... no przecież ja nie jestem fotogeniczna!

Wiecie co przeczytałam?-> "A musisz??"

I tak mnie wzięło wtedy na przemyślenia. Moja firma powstała z myślą o kobietach i mężczyznach, którzy szukają unikalnych, pięknych swetrów, czapek, szalików, kocy itp., itd., 

Moim celem było i jest by każdy, kto np założy takowy sweter czuł się w nim wyjątkowo! By każdy mógł dobrać sobie owy sweter i rozmiarowo i kolorystycznie. 

Wiecie co zrobiłam? 
Zrobiłam sobie zdjęcia!
Ok..nie tylko sobie- Molly także ;)






P.S. Zdjęcia robiłam sama, tzn... z pomocą męża ;). Bez opuszczania miejsca zamieszkania ;)

Koniecznie daj znać co myślisz! 
Trzymajcie się zdrowo!
Kasia

Komentarze