Przedświąteczna organizacja- jak ze wszystkim zdążyć by w święta móc odpocząć

Witajcie Kochani!
Dawno mnie nie było, przepraszam. W październiku odeszła bardzo ważna dla mnie osoba. Ostatni miesiąc był dla mnie bardzo trudny. Musiałam mieć "chwilę" na ułożenie sobie w głowie tego co się wydarzyło - choć już wiem, że takie ułożenie nie zajmuje miesiąca, a znacznie dłużej. 

Chciałabym zacząć od nowa z blogiem i postanowiłam, iż Święta ( które UWIELBIAM), a właściwie okres przedświąteczny to idealny czas by... troszkę Wam pomóc.

Dziś przybywam więc z moją mała listą dotyczącą tego jak się organizować na Święta. Ne wiem jak Ty ale ja nienawidzę robić czegoś na ostatnią chwilę. Lubię być przygotowana wcześniej, mieć kupione(tudzież zrobione własnoręcznie) prezenty. Uwielbiam zapach świeżo wypranych firan, pierniczków i choinki, błysk choinkowych światełek i "zapach" tej magicznej atmosfery oczekiwania.

Jeżeli i Ty tak masz i nie chcesz robić wszystkiego za przysłowiowe "pięć dwunasta" może przyda Ci się mała lista organizacyjna?


A dla osób które nie mają pomysłów na prezenty - już niedługo ukażą się posty :
1) Jak zrobić piękny prezent własnoręcznie - DIY ze mną
2) W których polecę osoby wykonujące super piękne rzeczy samemu
3)Pokażę, że coś do schrupania także może być super prezentem

P.S. dajcie znać czy Wy także macie jakieś schematy działania czy raczej robicie wszystko na ostatnią chwilę?
Cudownego weekendu!
K.

Komentarze

  1. Kasiu ściskam Cię mocno. Ja też ostatnio zaniedbałam bardzo blog itd, ale najzwyczajniej w świecie nie mam kiedy....zaraz zacznie się przedświąteczny szał, więc lista się przyda:D
    Przydałoby się też o niej pamiętać hihi:)
    Trzymaj się tam zdrowo i ciepło i wrzucaj te posty, wrzucaj...może coś zaczerpnę:*
    Trzymaj się.
    Ana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, dokładnie dobrze żeby o liście nie zapomnieć;) choć ja już ostatnio nimi obłożona: zrób to, kup tamto itp itp. Kochana dziękuję, że mimo natłoku zajęć spraw do załatwienia się odezwałaś! Cudownych przygotowań do Świąt chwili na oddech Ci życzę ;)

      Usuń

Prześlij komentarz