Co ma wspólnego sweter w kolorze curry z grypą? I prośba do Ciebie!

Witajcie, 
Dawno mnie tu nie było. Wydarzyło się od początku roku w moim życiu wiele rzeczy, które sprawiły, że musiałam troszkę pobyć sam na sam z myślami oraz z rodziną. 
Bardzo Was przepraszam. Mam nadzieje, że mi wybaczycie, a ja postaram się by posty ukazywały się teraz częściej ;)

***

Mam Wam bardzo dużo do pokazania. 

Na początek, aby troszkę Wasze myśli przeniosły się
w cieplejsze miejsca chciałabym pokazać Wam sweter z klamrą w kolorze curry





















Sweterek wykonany jest z włóczki w której składzie znajdziemy 25% wełny i 75% akrylu. Niezwykle miękki, delikatny, a przy tym bardzo ciepły. 
Oczywiście w 100% hand made  ;)

I choć pisząc "curry" mam na myśli tylko (albo aż) kolor, to mam nadzieję, że przed grypskiem z racji na ciepło jakie daje - również uchroni, tak , jak tam magiczna przyprawa ;)

Mam do Was pytanie, a raczej prośbę o radę.

Jak wiecie od roku prowadzę sklep internetowy. Potrzebuję porady właśnie od Ciebie -osoby to czytającej ;). Czy bardziej w sklepach internetowych zwracasz uwagę na na ubiór/rękodzieło przedstawione na manekinie czy na modelce?

Będę Ci bardzo wdzięczna za odpowiedź!
Życzę wspaniałego tygodnia :)

P.s nie daj się grypie i koronawirusowi :)

Wasza Kasia

Komentarze