Ten najważniejszy dzień w moim życiu

Witajcie Kochani!

Dawno mnie nie było a to za sprawą kilku składowych.
Lista Kontrolna, Sprawdź, Lista
Zdjęcie pochodzi z pixabay

 Po pierwsze chorowałam ...i choruje nadal (dwa dni temu karetką przewieziona zostałam na SOR) po drugie- i najważniejsze - wzięłam ślub. 

Bukiet, Róże, Kwiaty, Kwiatowy, Ślub
Zdjęcie pochodzi z pixabay

Trzeciego sierpnia 2019 roku powiałam TAK i przyrzekłam miłość, wierność uczciwość małżeńską oraz, iż nie opuszczę pewnego pana, aż do śmierci. P.S. Chcecie małą relację?

ObrÄ…czki Åšlubne, ObrÄ…czki, Åšlub
Zdjęcie pochodzi z pixabay

Następnie wiele spraw papierkowych mnie pochłonęło... 
Nie wiedziałam, że zmiana nazwiska łączy się, aż z tyloma zmianami w papierkach...latanie po urzędach- MASAKRA

Nie zapomniałam jednak  działalności.

W tym czasie również cały czas kończę obrus, który zaczęłam jakiś czas temu.

 I wpadło kilka swetrów i sweterków, które będę starała się Wam pokazać jak najszybciej. 
A co u Was?
Mam nadzieję, że jesienne osłabienie Was nie łapie ?
Trzymajcie się zdrowo!
K.

Komentarze

  1. Dużo szczęścia na nowej drodze. I dużo zdrowia :)
    Obrus będzie przepiękny!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz