Serwetnik postarzany w aniołki

Dziś chciałabym pokazać Wam szkatułkę która bardzo długo czekała na swoją kolej. Zrobiłam ją zaraz po tym jak Ewa ( linkt tu - KLIK) pokazała mi jak wykorzystała serwetkę która dostała ode mnie po jednym z candy. Ponieważ bardzo, ale to bardzo spodobała mi się postanowiłam wykonać taką samą. Choć ja w decoupage dopiero raczkuje i serwetnik nie wyszedł mi tak pięknie jak Ewie szkatułka  to mam nadzieję, że choć w malutkim stopniu Wam się spodoba.

Było duuuużo przetarć

Użyłam cracka jednoskładnikowego w całej pracy

Serwetka przyklejona metodą na żelazko





Miłej drugiej połowy tygodnia.
W piątek kolejne kucharzenie ;)
Pozdrawiam,
Kasia

P.S. Ewo dziękuję za pomoc raz jeszcze :*

Komentarze

  1. Noooo wygląda bardzo ładnie:) Może robić za komplet ze szkatułką Ewy:)
    Bardzo ładnie to wyszło:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Ci to wyszło, niesamowicie klimatycznie, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie Ci to wyszło, niesamowicie klimatycznie, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz