Kolejna przeczytana książka

Przez mijający już tydzień nie miałam możliwości dojść do komputera. Z tego samego względu nie dodałam wczoraj przepisu. Zmuszona także jestem zrezygnować z piątkowego gotowania. Przepisy jednak będę starała się umieszczać raz na jakiś czas.
Ponieważ dawno nie było o książkach dziś chciałabym Wam polecić jedną z książek które ostatnio przeczytałam. Mianowicie "Horyzonty uczuć", druga książka Pani Doroty Schrammek ( o pierwszej pisałam tu ).


Okładka książki Horyzonty uczuć
Zdjęcie pochodzi z  http://lubimyczytac.pl/ksiazka/260998/horyzonty-uczuc







Książka opowiada o sympatycznej, czujnej pani sołtys - Matyldzie, która rok rocznie przyjmuje gości w swoim pensjonacie w Pobierowie. Historię każdego z gości również poznajemy. Każdy z gości jest inną osobowością, z własną historią, marzeniami i problemami. Dzięki tej książce w te deszczowe, wrześniowe dni , możemy się udać w podróż do Pobierowa nad nasze Polskie, Bałtyckie morze.  Gwarantuje Wam, że podróż ta będzie pełna przygód, zarówno tych pełnych szczęścia, jak i smutku. Zdarzą się także momenty które mogą na chwilę wystraszyć (np pojawienie się w pensjonacie pana Ryszarda). Jednak tak jak w życiu- z każdej, nawet najbardziej dziwnej i "zagmatwanej" sprawy, znajdzie się wyjście. 



Życzę miłej lektury i  oby Wasze życiowe zakręty wyszły na prostą, tak jak losy bohaterów tej wciągającej powieści.

Kasia


 P.S Jeśli jeszcze nie czytaliście pierwszej książki Pani Doroty - przeczytajcie- Warto!



Komentarze

  1. Twoje recenzja, na pewno zachęca do przeczytania..dziekuję :)
    Pozdrawiam słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz