W 2019 rok wchodzę z przytupem, a Ty?

Witam w nowym roku! 

Kochani na wstępie chciałabym Wam życzyć by ten rok był niezapomniany, pełen pozytywnych wrażeń, zdrowia, uśmiechu i by spełniły się Wasze marzenia, nawet te najskrytsze i najmniejsze!


Ja po raz pierwszy wchodzę  Nowy Rok z zapisanym kalendarzem. Wyznaczyłam sobie małe cele na najbliższy kwartał i kawałek dalej ;)


Chciałabym wrócić do Was, do blogosfery, gdyż przyznam szczerze- brakuje mi tego! 
Żeby jeszcze bardziej być z Wami zgłosiłam chęć wzięcia udziału w zabawie organizowanej przez moją imienniczkę - Kasie, która prowadzi przepięknego bloga- xgalaktyka , jeśli nie znacie- wpadajcie- WARTO.
Zabawa polega na tym, iż przez cały rok, raz w miesiącu, należy wykonać pracę wykonaną metodą haftu krzyżykowego, który, nie ukrywam, jest moją ulubioną metodą rękodzielnictwa

Zdjęcie pochodzi z w/w bloga xgalaktyka 

Jako,że nie chce zostawać w tyle, postanowiłam, że i u mnie będą pojawiać się cykliczne wpisy- na razie to niespodzianka, ale jeszcze w tym tygodniu takowe się pojawią ;) 

A Wy robiliście postanowienia noworoczne? Też wchodzicie z Nowy Rok z przytupem czy raczej bez emocji i planów?


Buziaki,
Kasia
PSSS. Na sklepie ( warsztatrekodziela.pl)  do 10 stycznia są duże obniżki dla zarejestrowanych- ZAPRASZAM
PSS 2. Rejestrując się w sklepie otrzymujesz dodatkowe zniżki i informację o nowościach :)

Komentarze

  1. kochana ogromnie sie cieszę, że weźmiesz udział w kolejnej edycji naszej choinkowej zabawy !
    Oczywiście już nie mogę się doczekać Twoich pierwszych prac :)
    Uściski z życzeniami Szczęsliwego Nowego Roku:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja się bardzo cieszę i już nie mogę się doczekać, aż zobaczę prace innych- mam nadzieję, że w tym roku każda z uczestniczek będzie Cię pozytywnie zaskakiwać ;) Ja mam już plan, który powoli zaczyna się wyłaniać spod moich rąk ;)

      Usuń

Prześlij komentarz