Hej!


 Ruszyłam z kopyta głównie na Instagramie, ale chyba czas i Wam coś napisać. 


Witm po długiej przerwie. Mam nadzieję, że ten rok będzie dla nas dobry, pełen zdrowia i uśmiechu czego Wam z całego serca życzę 🤩


W piątek ruszamy na instagramie z bezpłatnym wyzwaniem, podczas którego będziemy robić( każdy sobie) koc/kocyk na drutach metoda patchworkowa! 




Jeżeli chcecie dołączyć zapraszam ( KLIK)


Od przyszłego piątku ruszmy też z drugim sezonem Warsztatów z rękodziełem, w który to cudowni rękodzielnicy pokazują swój warsztat oraz proces powstawania jednej z rzeczy. W każdy piątek począwszy od przyszłego tygodnia, będzie można poznać nową rękodzielniczkę/rękodzielnika- zapraszam Was serdecznie. 

A jeżeli też jesteś rękodzielnikiem i chciałabyś/ chciałbyś się pokazać- daj znać ❤.


Ze spraw bardziej prywatnych- w miniona niedziele moja (i męża ;)) córka skończyła rok! powiedzcie mi kiedy to ta szybko zleciało?? 


                                                         




Jak przystało na prawdziwa Maszo-lubną- wykonałam tort z opłatkami z wizerunkiem tej bajkowej rozrabiaki. Tort rozwieźliśmy po bliskich, którzy ze względów zdrowotnych (większość albo przeziębiona, albo po kontakcie z chorym) nie mogli być z nami (dziwne te czasy ). Później pojechaliśmy na cmentarz, by zapalić świeczkę dziadkowi i odwiedziliśmy naszą działkę - jak wszystko dobrze pójdzie w tym roku zaczniemy budowę. 


A co u Was?

Komentarze