Kocyk z chwostami dla dziecka

Witam,
Już środa... jak mi ten czas szybko ostatnio ucieka.

Kilka dni temu pokazywałam Wam uroczy, prosty kocyk dla dziecka. Dziś obiecany kocyk, podobny, lecz w innym kolorze i z chwostami. Mam nadzieję, że spodoba Wam się tak jak i mi.

 Wymiary: 120 x 80 cm. 

 Wykonany z włóczki antypeeling. 
Przeznaczonej na produkty dla dzieci .


Skończyłam także obrus- wreszcie. Dziś mogę pokazać Wam tylko fragment ostatniej wyhaftowanej różyczki- całość pokaże dopiero jak będzie już wyprasowany :)


Wybaczcie proszę chwilowy zastój na blogu, ale szykuje się na dwa Jarmarki- pierwszy już za tydzień. Chcecie relację?

Pięknego tygodnia,
Kasia

P.S. Pamiętasz o zniżce na kubki termiczne?Skorzystałaś/skorzystałeś już? Jeśli tak - pochwal się, który kubek wybrałeś:) , a jeśli jeszcze nie - więcej informacji TUTAJ

Komentarze