Kolekcja męska i pewne zapytanie


 Witam, 
Wybaczcie tą nieobecność ostatnio, ale już w niedziele biorę udział w Jarmarku Wielkanocnym w Muzeum Wsi Opolskiej. I cały czas szykuje się, dokańczam to co zaczęłam, stawiam ostatnie krzyżyki ( obrus wreszcie skończyłam - jak tylko uprasuje to pokaże)  itp. itd.

Dziś chciałam Wam pokazać sweter męski w kolorze zgaszonego, ciemnego różu.
Z braku laku ( w sensie manekina męskiego) zdjęcia robione były na odwróconym manekinie damskim - radzić sobie trzeba, więc wybaczcie, ale troszkę coś tam się marszczy ;)

Mam nadzieję, że przyjmiecie pierwszy sweterek z kolekcji męskiej pozytywnie- koniecznie dajcie znać czy się podoba.

Przód

Tył

A tymczasem spieszę do mego nowego obrusu, który zaczęłam wczoraj


A Wy co teraz porabiacie? Do Świąt przygotowani? 

Mam pytanie do rękodzielniczek/rękodzielników (gdyż wiem, że Panowie także chwytają za druty, szydełka itp): powiedzcie czy bylibyście zainteresowani włóczkami ze składem naturalny? Bambus/bawełna? Jeśli tak to jakie kolory by Was zainteresowały? 

Pięknego tygodnia,
Kasia




Psss. Szykuje dla Was mała niespodziankę ;) Mam nadzieję, że się spodoba ;)
Psss 2. Przypominam, że na stronie TERMOKUBKI  na hasło: cieplakawa otrzymacie rabat na Wasze zakupy :)

Komentarze