święta, święta i po...

    Witajcie po świętach. Nie było mnie tu, aby złożyć Wam świąteczne życzenia. Choroba wybrała za mnie. Całe święta...a nawet kilka dni przed nimi już rozłożyło mnie nie tylko grypsko, ale i moje płuca odmówiły mi posłuszństwa. Efekt był jeden- całe święta w łóżku. I wcale nie były one tak miłe jak by się mogło wydawać. Pewnie niejedna z Was planuje: całe święta chciałabym odpoczywać i lenić się w łóżku. Ja po tych świętach mam dosyć łóżka. Chorób zresztą także, ale niestety nadal mnie męczy...jeszcze nie wydobrzałam do końca. Mam jednak nadzieję, iż w Nowy Rok wejde już...zdrowa. Czego i Wam życze z całego serducha! 
     Musze Wam jednak pokazać choinkę. Mama zazyczyła sobie same białe bombki....dorobiła białych aniołków i ...na zielonym świerku...a raczej "srebrnym" zawisły białe ozdoby...no i troszke złota             



Wigilia 2012



Mam nadzieję, że widać cokolwiek:)


Tymczasem życzę Wam , aby Ten 2013 Rok był dla Was szczęśliwszy, pełny uśmiechu, zdrowia, nowych inspiracji, ciekawych przeżyć oraz odwiedzania wielu ciekawych miejsc. No i oczywiście udanego skoku do tego 2013 Roku :*



    

Komentarze

  1. Kasiu życzę Ci aby nadchodzący Nowy Rok był pełen radości i szczęścia:)) pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz