Wianek z szyszek i niespodzianka!

Witajcie,
Dziś przybywam z kolejną ręcznie wykonaną rzeczą. Ponieważ zostało mi troszkę szyszek po wykonaniu drzewek postanowiłam tym razem wykorzystać je na..... wianek.Wiem, wiem takich wianków w sieci jest mnóstwo. Ale ten jest mój...robiąc go sama nie wiedziałam co postanie ;D. Szyszki pokryte są sztucznym śniegiem. Wianek ozdobiłam dodatkowo suszoną cytryną (wiem wiem niektóre kawałki z deka przypiekłam - ale robiłam pierwszy raz więc proszę o wybaczenie ;) ), orzechami pomalowanymi na złoto, oraz laskami cynamonu które pachną nieziemsko. Ponieważ jakoś brakowało mi czerwoności, a nie chciałam "przedobrzyć" dodatkiem jest czerwona świeczka, która mam nadzieje, po zapaleniu sprawi, że zapach cynamonu rozniesie się po całym domu.





Dajcie znać czy Wam się podoba ;)

Muszę Wam coś jeszcze powiedzieć. Jakiś czas temu poznałam przesympatyczną osobę, pełną bardzo ciekawych pomysłów która ma własny sklep o  nazwie  Bombowa Mydlarnia. Prowadzi również sprzedaż internetową. . . Jeśli jeszcze nie macie prezentów dla najbliższych,albo sami chcecie zrobić sobie prezent polecam zajrzeć na stronę ( KLIK ). Znajdziecie tam proedukty wykonane z serduchem w składzie posiadające tylko naturalne składniki. I niespodzianka! Na hasło : ROBÓTKOMANIACZKI na kosmetyki marki bomb cosmetics dostaniecie -10% rabatu! (promocja uzgodniona z Ulą trwa do 24.12.2015)

Zdjęcie pochodzi ze strony Sklepu  Bombowa Mydlarnia ( http://bombowamydlarnia.pl/ )



Pamiętam, że obiecałam Wam przepis na pierniczki. Pojawi się najpóźniej w przyszły weekend- zbiorę wszystkie w jeden wór - obiecuje, że będą to przepisy na pierniki i pierniczki które nie muszą "leżakować" ;)


Pozdrawiam,
Kasia


Komentarze

  1. Wspaniały stroik...z taką ozdobą aż przyjemnie przysiąść ,przy wigilijnym stole:)
    Na stronę sklepu..na pewno zajrzę :)
    Dziękuję za namiary i ślę pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stroik przecudny:) A na stronkę rzuciłam jednym okiem i w wolnej chwili popatrzę dokładniej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję. A Mydlarnie polecam ;) każdej z nas przyda się chwila relaksu po przedświątecznej bieganinie

      Usuń
  3. Zrobiłam ostatnio pierniczki i właśnie "leżakują" ale jak wrzucisz jakiś przepis na te bez czekania aż będą dobre to chyba zrobię drugą porcję :D

    imaginiankaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jak wstawię przepisy to słówko "chyba" zastąpi "zrobione" ;) Pozdrawiam

      Usuń
  4. Czekam na przepis na pierniczki :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz