Książki

Witam,
Dziś będzie troszkę czytelniczo, gdyż zauważyłam, że dawno nie dodawałam wpisów związanych z przeczytanymi książkami.
Ostatnio przeczytałam pięć książek,a  w sumie chyba należałoby napisać książeczek ;)


Pierwsza książka jest autorstwa Nancy Rossiter pt. "Zrozumieć bez słów"
Opowiada ona o samotnej matce wychowującej syna cierpiącego na autyzm. Książka o niezwykłej sile miłości matki do syna. Opowiadająca przeżycia zarówno rodzicielki, jak i pokazywana z punktu widzenia dziecka chorego.  Oraz o nieocenionej pomocy naszych czworonożnych przyjaciół Więcej pisać nie będę, zachęcam do przeczytania - można "łyknąć" w jeden wieczór.


Druga książka ma tytuł "Coś dobrego" Wendy Francis
 Poznajemy tu kobietę, która pewnego dnia postanawia pozostawić swoje dotychczasowe, niezbyt udane życie. Odchodzi od męża i zakłada własną kawiarnie, gdzie robi to co kocha - piecze wyśmienite słodkości.. Jednakże jak jak to zawsze bywa, gdy jest za dobrze- powraca do niej przeszłość. W jakim "wcieleniu"? I jak sobie poradzi? To już przeczytajcie sami ;)


Trzecia, Czwarta i Piąta książka to właściwie trzy tomiki autorstwa jednej z mych ulubionych autorek  - Katarzyny Michalak pt. "Sklepik z niespodzianką" (Bogusia, Lidka i Adela).





To seria książek opowiadająca o przyjaźni. Wszystko zaczyna się gdy Bogusia wraca z zagranicy, i kupuje mała, przytulną kawiarenkę w miejscowości Pogodna. To tam zawiera nowe znajomości, które mają przetrwać nawet największe burze. Każda książka opowiada o jednej z trzech bohaterek (mam nadzieję, że Pani Kasia Michalak napisze o reszcie przyjaciół) i jest tak jakby widziana ich oczyma. W pierwszej książce poznajemy Bogusię która dzieli się z nami przepisami na przepyszne Ptysie (wypróbowałam przepis THE BEST),
 ciasto drożdżowe ( także zrobiłam ) i na wiele innych przepisów. Druga książka to perypetie z życia najbardziej ciekawej postaci - Adeli- ta z kolei oprócz poznawania jej losów,  podaje nam przepisy m.in na cudowne kąpiele (np. kąpiel  Kleopatry - ok także wypróbowałam i przyrzekam - było cudownie ;)) I trzecia część to życie Lidki -  kobiety która mimo ciężkiego życia  i wielu wysiłków nie może zajść w ciąże. Czy jej się uda? Czy Pogoda jest naprawdę pełna słońca?? Warto zajrzeć do książek ;)


Gorąco zachęcam do czytania książek. Mam nadzieję, że książki które dziś pokazuję przypadną choć niektórych z Was do gustu.

Udanego tygodnia
Pozdrawiam, 
Kasia


Komentarze

  1. Nie znam żadnej niestety...ale te Ptysie wyglądają na przepyszne....;) Z czasem na czytanie też różnie, ale recenzu chętnie poczytam:)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz