Zaproszenie do MOJEGO SKLEPU!

Kochani!
Przybywam poopowiadać Wam co się u mnie nowego- a troszkę tego się nazbierało.
Po pierwsze rękodzielnictwo z pasji i hobby zamieniło się także w pracę. Otworzyłam sklep internetowy do którego zapraszam (link znajdziecie obok oraz TUTAJ ).
Aktualnie powstaje wiele czapek oraz sweterków, które postaram się Wam tutaj pokazywać na bieżąco. Najpierw zobaczcie jednak jakie piękne metko-naszywki zdobić będą moje wytwory! Jeśli byście szukali podobnych z nazwą własnej firmy i nie tylko koniecznie zajrzyjcie na stronkę rencami ( nazwa podlinkowana). Paczkę odebrałam wczorajszego wieczoru i nadal nie mogę się na nie napatrzeć. Czyż nie są piękne?


Oczekujcie niedługo kolejnego posta z nowościami ze sklepu ;)

Buziaki i cudownego tygodnia życzę!
K.



Komentarze