Czas na sushi- niekoniecznie standardowe

Witajcie,
Dziś tak jak w temacie postanowiłam pokazać Wam domowe sushi. Oglądając polecany już Wam kanał Pani Magdy- Skutecznie Tv trafiłm na odc. dotyczący sushi maki którego na pewno nie spotkacie w barze/restauracji w której takowe przysmaki podają. Mi instrukcję przygotowywania tego smakowitego dania zdradziła bardzo bardzo dobra koleżanka ( Karolinko jeśli tu zaglądasz dziękuję i przesyłam buziaki) i nie raz wykonywałam sushi ( nigdy jednak nie próbowałam do tego surowej ryby-zawsze była pieczona/smażona). Tym razem postanowiłam iść za radą Pani Magdy i zrobić sushi z ...kurczakiem! Wyszło przepyszne.

Przepisu dziś nie podam bo znajdziecie go na podlinkowanym kanale Skutecznie TV.  Jeśli nie próbowaliście nigdy tego dania polecam Wam spróbować je wykonać- zarówno z rybą jak i tak troszkę na opak- np. z drobiem.




Smacznego ;)


Pozdrawiam,
Kasia


Komentarze

  1. Choć za sushi nie przepadam ,to muszę przyznać ,że wygląda naprawdę pysznie :)
    Uściski slę:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz